Monday 3 November 2008

Ikhwah Pembina Kemalangan


Kita berdoa semoga Aizat cepat sembuh. Gambar fail...


Malang tidak berbau. Itulah ungkapan yang paling sesuai dikaitkan. Andai kata malang itu berbau, mungkin kita dapat bayangkan apakah baunya ?. Hanyir, darah & cebisan daging bertaburan di atas jalan raya. Suasana pilu menyelubunyi atmosfera semasa. Melalut pula kita petang2 nie.

Pagi tadi semasa saya sedang menelaah, bunyi sms masuk memecah suasana. Antara lain berbunyi, "macam2 benda pelik berlaku kat dunia nie". Lalu saya balas msg tue, "apa yg peliknya ?." Jawapan yang saya terima "ana kemalangan tadi". Innilillahi wa inni ilaihi rajiun. Apa lagi, tanpa membuang masa saya terus menelefon tuan punya nombor. Sedang di klinik rupanya. Cuma luka luar & tiada bahagian yang patah, alhamdulillah. Kemalangan berlaku sekitar 11.30 pagi di Jalan Besar Kamunting, Taiping. Terlanggar lubang & hilang keseimbangan lalu jatuh.

Teringat detik2 mencemaskan masa saya kemalangan dulu. Memang sakit jatuh motor. Hanya mereka yang pernah jatuh saja tahu akan kesakitan itu. Kita doakan semoga Aizat Rahimi cepat sembuh & kembali meneruskan rutin harian seperti biasa. Kepada yang mengenalinya, harap dapat contact bertanya khabar & berdoa semoga cepat sembuh. Hanya Allah sebaik2 Penyembuh..

3 comments:

  1. Inallialhi wa innailaihi rajiunn....
    Kita doakan semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  2. takziah...
    semoga ianya suatu pengajaran atau kifarah dosa bagi nya..

    jg diri baik2.. kalo nta pass, baru bleh jg diri 'org lain'.. hurm..

    ReplyDelete
  3. Harapnya Zaid berenti memberi komen2 yg membuka ruang kepada salah tanggapan org lain...

    ReplyDelete

Komen anda amat dialu-alukan.